ایران پیامک با در نظر گرفتند اینکه اولین شرکت ( لول اول ) ارتباط با اپراتورهای ارسال پیامکی است در نظر دارد که به اعطای نمایندگی پیام کوتاه بپردازد تخفیف های بسیار ارزنده ای را برای افرادی که قصد دریافت نمایندگی دارند در نظر گرفته است .

اعطای نمایندگی پیام کوتاه یکی از خدمات کوچک ایران پیامک میباشد و با دریافت این نمایندگی میتوانید به کسب در آمد بالای دست یابید .

شما با دریافت یک نمایندگی از ایران پیامک بدون محدودیت و رایگان میتوانید پنل کاربری و نمایندگی ایجاد کرده و به فروش برسانید . البته در نظر داشته باشید که این برای مدتی است و بعد از گذشت زمان شما متوجه میشوید که تعداد کاربران شما بالا رفته است و سود حاصله از ارسال پیامک برای شما بیشتر است و تقریبا میتواند بروی آن به عنوان درامد ثابت حساب باز کرد .

البته این را باید خاطر نشان کنیم که تعداد نمایندگان نامحدود در یکی از پنل های میباشد . شما با هزینه اندکی نیز میتوانید نمایندگی سطح اول ایران پیامک را دریافت کنید و با توجه به نیاز خود پنل را ارتقاء دهید .

به امکاناتی نظیر موارد ذیل میتوان اشاره کرد .

ارسال پیام تکی ف گروهی ، فایل ، دفترچه تلفن

ارسال پیام به بانک شماره های همراه اول و ایرانسل در سراسر کشور

ارسال پیام به بانک مشاغل

مدیریت دفترچه تلفن

مدیریت منشی پیامک

مدیریت فیلتر پیامک و پاسخگویی خودکار

مدیریت نظرسنجی

مدیریت مسابقه

مدیریت قرعه کشی

مدیریت بانک شماره

و …

نحوه کسب در آمد :

فروش پنل کاربری و نمایندگی

فروش پیامک

فروش خطوط اختصاصی

درآمد حاصله از خدمات ارائه پشتیبانی ( بصورت سالیانه )

با دریافت یک نمایندگی از ایران پیامک رغیب ما بشوید و خودتان مشغول به اعطای نمایندگی پیام کوتاه شوید .

درصورتی که برایتان سوالی پیش آمده است میتوانید با شماره های موجود در صفحه تماس با ما مراجعه کرده و با شماره های موجود در این صفحه تماس حاصل فرمائید . همچنین برای آگاهی از هزینه های اخذ نمایندگی میتوانید به صفحه نمایندگی سامانه پیام کوتاه مراجعه کنید .