شرکت وب گستران افق  با مدیریتی خلاق و جوان در سال ۱۳۹۱ فعالیت خود را با هدف ایجاد بزرگترین و بهترین سامانه پیامکی ایران آغاز نمود. در دی ماه سال ۱۳۹۴ این مجموعه فعالیت خود را با نام تجاری ” اعطای نمایندگی پیام کوتاه ” بصورت رسمی آغاز کرد .
از همان ابتدا وب گستران افق چهارچوب فعالیت خود را بر پایه بهبود فرهنگ استفاده از پیام کوتاه و ارائه ی بهترین و جدیدترین خدمات به کاربران بنا نهاد. پس از ماه ها تلاش شبانه روزی بی وقفه و با به کارگیری کارشناسان جوان و مبتکر، اکنون مفتخریم اعلام کنیم که وب گستران افق به عنوان یکی از برترین سامانه های ارسال پیامک در ایران به شمار می آید.
کارشناسان وب گستران افق سعی داشته اند که با ارائه ساده ترین و در عین حال کامل ترین سامانه ارسال پیامک پاسخگوی نیاز تمامی کاربران محترم باشند.
در حال حاضر سامانه ب گستران افق با در اختیار داشتن ۷ کارشناس متعهد و بیش از ۴۰۰ نماینده فعال در سراسر ایران و با تکیه بر اعتماد کاربران خود و مطابق با فناوری روز جهان به ارائه سرویس خدمات پیام کوتاه در ایران می پردازد.
امیدواریم بتوانیم ضمن بهبود فرهنگ استفاده از سامانه ارسال پیامک در ایران با ارائه راهکارهای نو در دنیای الکترونیک جهت کاهش اتلاف وقت و هزینه کاربران، خدمتگزار مردم ایران زمین باشیم.